Centrul de Pregatire Profesionala in Cultura organizeaza in perioada 19 - 23 aprilie 2010, in Bucuresti, programul Marketingul institutiilor de cultura si / sau organizatiilor culturale.
Argument:
Abilitatea de a planifica, promova, implementa şi evalua programe şi strategii de marketing reprezintă o condiţie sine qua non pentru succesul oricărei organizatii, indiferent de natura acesteia şi, implicit, şi pentru instituţiile publice, fundaţiile şi asociaţiile care activează în mediul cultural.
Acest program se adresează atât persoanelor care îşi desfăşoară activitatea în departamente / compartimente de Relaţii publice sau Marketing cultural, precum şi tuturor celor implicaţi în planificarea, implementarea, promovarea şi evaluarea activităţilor culturale, indiferent de experienţa acestora.
Conţinut tematic:
organizaţiile culturale româneşti în context naţional şi internaţional,
analiza situaţiei curente, a mediului intern şi extern,
segmentarea pieţei,
poziţionarea brand-ului şi utilizarea elementelor de identitate organizaţională,
elaborarea ofertelor culturale pentru grupurile ţintă identificate,
strategii şi tehnici de comunicare (ATL, BTL),
conceperea mesajelor,
utilizarea instrumentelor şi canalelor de comunicare a activităţilor culturale (tradiţionale şi online),
alcătuirea planului de acţiune,
stabilirea şi aplicarea metodelor de evaluare,
Competenţe dobândite de participanţi:
La sfârşitul programului participanţii vor avea capacitatea să aplice instrumentele, metodele şi tehnicile de marketing asimilate de-a lungul celor 5 zile de curs, în vederea elaborării unor planuri de marketing adaptate domeniului de activitate al organizaţiilor pe care le reprezintă.
Acte necesare pentru înscriere: formular de înscriere, contract de prestări servcii (documente disponibile pe www.cppc.ro), copie xerox B.I./C.I., copie xerox diplomă Bacalaureat / Licenţă.
Tarif: 600 lei
Oferta este valabilă în limita locurilor disponibile.
Contact: Expert Consultant Ioana Ghenciu
Tel: 021/310.08.15, 0788.371.254
Fax: 021/310.0816
E-mail: ioana.ghenciu@cppc.ro
Web: http://www.cppc.ro/files/formare/patrimoniu/marketing.html
Argument:
Abilitatea de a planifica, promova, implementa şi evalua programe şi strategii de marketing reprezintă o condiţie sine qua non pentru succesul oricărei organizatii, indiferent de natura acesteia şi, implicit, şi pentru instituţiile publice, fundaţiile şi asociaţiile care activează în mediul cultural.
Acest program se adresează atât persoanelor care îşi desfăşoară activitatea în departamente / compartimente de Relaţii publice sau Marketing cultural, precum şi tuturor celor implicaţi în planificarea, implementarea, promovarea şi evaluarea activităţilor culturale, indiferent de experienţa acestora.
Conţinut tematic:
organizaţiile culturale româneşti în context naţional şi internaţional,
analiza situaţiei curente, a mediului intern şi extern,
segmentarea pieţei,
poziţionarea brand-ului şi utilizarea elementelor de identitate organizaţională,
elaborarea ofertelor culturale pentru grupurile ţintă identificate,
strategii şi tehnici de comunicare (ATL, BTL),
conceperea mesajelor,
utilizarea instrumentelor şi canalelor de comunicare a activităţilor culturale (tradiţionale şi online),
alcătuirea planului de acţiune,
stabilirea şi aplicarea metodelor de evaluare,
Competenţe dobândite de participanţi:
La sfârşitul programului participanţii vor avea capacitatea să aplice instrumentele, metodele şi tehnicile de marketing asimilate de-a lungul celor 5 zile de curs, în vederea elaborării unor planuri de marketing adaptate domeniului de activitate al organizaţiilor pe care le reprezintă.
Acte necesare pentru înscriere: formular de înscriere, contract de prestări servcii (documente disponibile pe www.cppc.ro), copie xerox B.I./C.I., copie xerox diplomă Bacalaureat / Licenţă.
Tarif: 600 lei
Oferta este valabilă în limita locurilor disponibile.
Contact: Expert Consultant Ioana Ghenciu
Tel: 021/310.08.15, 0788.371.254
Fax: 021/310.0816
E-mail: ioana.ghenciu@cppc.ro
Web: http://www.cppc.ro/files/formare/patrimoniu/marketing.html