Daca esti student, daca te pasioneaza cultura si domeniul comunicarii, VIP Romania ti-a pregatit un proiect nou:
Cultural ID este primul proiect realizat de o organizatie studenteasca cu sprijinul Institutul Cultural Roman, cu sprijinul DC Communication si Lowe PR, si care vrea sa descopere care ar fi modalitatile prin care cultura contemporana poate fi mai bine promovata, in special in randul tinerilor.
Cum sa aducem cultura mai aproape de noi? Cum sa o „ambalam” intr-o maniera mai atractiva? Ce implica o campanie de PR pentru un produs cultural? Care sunt tendintele si limitele marketingului cultural? - niste intrebari de care proiectul Cultural ID, vrea sa se ocupe primavara asta, mai precis incepand cu 15 martie.
Cultural ID te cheama la conferinte si studii de caz pe teme de comunicare si cultura contemporana. Nu iti imagina niste discutii vagi, pentru ca avem de gand sa punem problema intr-un mod foarte pragmatic: vom analiza toate etapele campaniilor de promovare pentru produsele culturale si vom stabili care sunt caracteristicile culturii contemporane ce pot fi valorificate.
Vei putea gasi toate detaliile legate de Cultural ID pe www.culturalid.ro si tot aici poti aplica la proiectul nostru, dar nu mai tarziu de 11 martie, ora 23:59. Te asteptam!
Site-ul www.culuralid.ro face parte din proiectul Social Relaunch 2010
Echipa Cultural ID
culturalid@vipromania.ro
www.culturalid.ro
Cultural ID este primul proiect realizat de o organizatie studenteasca cu sprijinul Institutul Cultural Roman, cu sprijinul DC Communication si Lowe PR, si care vrea sa descopere care ar fi modalitatile prin care cultura contemporana poate fi mai bine promovata, in special in randul tinerilor.
Cum sa aducem cultura mai aproape de noi? Cum sa o „ambalam” intr-o maniera mai atractiva? Ce implica o campanie de PR pentru un produs cultural? Care sunt tendintele si limitele marketingului cultural? - niste intrebari de care proiectul Cultural ID, vrea sa se ocupe primavara asta, mai precis incepand cu 15 martie.
Cultural ID te cheama la conferinte si studii de caz pe teme de comunicare si cultura contemporana. Nu iti imagina niste discutii vagi, pentru ca avem de gand sa punem problema intr-un mod foarte pragmatic: vom analiza toate etapele campaniilor de promovare pentru produsele culturale si vom stabili care sunt caracteristicile culturii contemporane ce pot fi valorificate.
Vei putea gasi toate detaliile legate de Cultural ID pe www.culturalid.ro si tot aici poti aplica la proiectul nostru, dar nu mai tarziu de 11 martie, ora 23:59. Te asteptam!
Site-ul www.culuralid.ro face parte din proiectul Social Relaunch 2010
Echipa Cultural ID
culturalid@vipromania.ro
www.culturalid.ro